Choose Language

Info Tel. Pozovite! Call Today!

064-11-56-894

CAFM (Computer Aid Facility Management) je informacioni sistem za kompjuterski potpomognuto održavanje kompletnog objekta koji će vašoj organizaciji olakšati integraciju ljudi, lokacija, procesa i tehnologije u cilju sigurnog i nesmetanog funkcionisanja vašeg sistema. Uspeh ovog softvera dolazi kroz kreativnost, inovacije i novu tehnologiju.

 

Informacioni sistem CAFM za Facility Management

Softver Frontier CAFM - Frontier Facility

 

FM superiorna bežična rešenja

Naše FM rešenje koristi mobilne uređaje na android platformi sa NFC tehnologijom ili PDA uređaje sa RFID tehnologijom za skeniranje i identifikovanje objekata održavanja. Koristimo GSM/GPRS za bežično pristupanje podacima i istoriji održavanja, a snimanje i skeniranje stanja putem kamere mobilnog telefona. Veza sa centralom omogućava Facility menadžeru da trenutno donese odluku o dajim koracima.

Terenski rad

Radnici na terenu će imati veliku korist od jednostavnog, trenutnog pristupa podacima o održavanju, dok će ih supervizori u realnom vremenu moći kontrolisati pregledom dnevnika.

Modul za operacije i održavanje

Precizni kalendar, raspored poslova i standardizovane procedure, značajno će povećati efikasnost vaših zaposlenih. Pri tom, detaljan menadžment nad procesima planiranja i izvršenja kao i kontrole i izveštavanja, učiniće sve da poslove obavljate na vreme i u okviru budžeta. Nikada do sada nije bilo toliko jednostavno izvršiti poslove procene stanja i rizika, denisanje i planiranje zadataka, dodela resursa (ljudi, alatki, vozila), izvršenje zadataka i izveštavanje putem radnih lista kao i pregleda troškova i evaluacije izvedenih radova. Korisnici takođe mogu dodavati komentare i dokumenta (slike i uputstva), praveći tako vrednu bazu znanja i informacija.

Praćenje potrošnje energije i uštede

Racionalanim i efikasnim korišćenjem energije da uskladite objekat sa zakonskom regulativom. Korišćenjem našeg Know-How iz oblasti energetike ostvarićemo značajne uštede. Modul definiše merače, energetske blokove i površine za manuelno i automatsko očitavanje koje ima mogućnost obaveštavanja putem sms-a ili e-maila.

Menadžment otpada

Ovim modulom se definišu lokacije proizvodnje, kategorije otpada kao i stepen reciklaže otpada. Postoje forme za unos mernih vrednosti i izveštaji koji izračunavaju indkese ili procente proizvedenog otpada po objektu.

Zaštita na radu

Svi znamo koliko je bitno sprečiti situacije u kojima ljudi ili materijalna dobra mogu biti dovedeni u opasnost. Naš prioritet je da osiguramo bezbednost svega što je bitno našim klijentima i nama, a što je u većini slučajeva obavezno zakonom.

Protivpožarna zaštita (PPZ)

Modul kome smo posvetili dosta vremena i truda da bi ga usavršili, dajući vam mogućnsot da upravljate svom bitnom dokumentacijom u vezi PPZ procedura, sigurnosnog osoblja, protivpožarnih vežbi, radnih dozvola i izvešaja. Sve što je potrebno za minimiziranje rizika i moguću kontrolu.

Menadžment dokumentacije

Ključ uspeha za dobro organizovan posao je uredno organizovana dokumentacija.

Sistem za upravljanje dokumentacijom

Jedan od najznačajnijih delova našeg sistema, ugrađen je u preko 15 njegovih modula. Web orijentisano pohranjivanje dokumenatcije, kao i bezbednost dokumenatcije učiniće da nećete poželeti da probate bilo koje drugo rešenje. Odlično organizovana dokumenatcija je moguća!

Menadžment troškova

Naš cilj je da vam pomognemo da smanjite operativne troškove vaše organizacije, a da pritom podignete nivo efikasnosti i iskorišćenost opreme. Sve počinje sa dobrim i pouzdanim planom, budžetom. Mi vam nudimo alatke za kreiranje, praćenje i reviziju budžeta kroz periode. Iz modula "Operacije i odžavanje" se uzima svaki isplanirani ili obavljeni zadatak i uzima se njegova predviđena cena prema ugovoru, procenjena cena (profesionalna procena) i stvarna cena (po radnom listu). Upoređivanje svih tih vrednosti sa budžetom daće vam jasnu sliku kojim putem dalje da idete.

Upravljanje prostorom

Planiranje upotrebe prostora, sinhronizacija sa planovima AutoCAD-u, rezervacija, rentiranje time-share sala za konferenciju i sličnih prostroija, može biti drastično pjednostavljeno i automatizovano korišćenjem našeg sistema.

Planovi prostorija

Većina kompanija poseduje planove svojih prostorija u originalnom AutoCAD formatu. Budite u mogućnosti da upravljate svim crtežima (DWG, DWF, PDF) dok se DMS stara o bezbednosti.

 

  • Moguće uštede

    •   10-60% na uštedi energije
      •  15-20% na tehničkom održavanju
        3-12% na čišćenju
        5-7% kroz optimizaciju prostora
      •  10% u procesima preseljenja
      •  50% na upravljanju ključevima
      •  20% na povećanju produktivnosti
        9% kroz optimizaciju procesa
      •  10% na upravljanju “outsourcing”
        20% na prikupljanju i čuvanju podataka
    •  

     

    FM Facility menadžment

    je interdisciplinarna oblast primarno posvećena održavanju velikih komercijalnih ili institucionalnih zgrada kao što su kancelarijski kompleksi, banke, pošte, hoteli, rezidencijalne zgrade, škole, bolnice, klinički centri, industrijska infrastruktura itd.

    IFM Integrisani Facility Management je nastao integracijom višedecenijskog iskustva iz oblasti inženjeringa sa jedne strane i inovativne softverske tehnologije CAFM za podršku FM-u sa druge.

    Computer Aid Facility Management je informacioni sistem za kompjuterski potpomognuto održavanje kompletnog objekta koji će vašoj organizaciji olakšati integraciju ljudi, lokacija, procesa i tehnologije u cilju sigurnog i nesmetanog funkcionisanja vašeg sistema. Uspeh ovog softvera dolazi kroz kreativnost, inovacije i novu tehnologiju.

  • Ciljevi primene

    • Strateško, efikasno i precizno upravljanje
    • Optimizacijom do ušteda (IFM Know-How)
    • Kontrolom do realnih troškova (IFM Know-How)
    • Usklađivanja objekta sa zakonskom regulativom
    • Racionalna potrošnja energije (Energetski pasoš)
    • Sveobuhvatni menadžment resursa
    • Superiorno bežično rešenje FM. Mobile (NFC, RFID)

     

     

     

    Naše strateško rešavanje dugoročne održivosti izgrađenih sistema i njihovih vrlo različitih segmenata, putem Integrisanog FACILITY MANAGEMENT-a (sveobuhvatno održavanje objekata, može biti od značajne koristi svim poslovnim sistemima i kompanijama koje posluju u vrlo složenim uslovima privređivanja. Onima koji dobro posluju da učvrste svoju poziciju na principima optimizacije, racionalizacije i ušteda, a svima drugima da najkraćim putem savladaju  nagomilane probleme u svom poslovanju.

Kako doći do nas

PAK 149106 Zvezdara
Beograd, R.Srbija
Pon. - Pet. 9 - 17h
  Vikend: 9 - 12h

Kontakt info

Ukoliko imate bilo kakva pitanje ili nedoumice vezane za naše usluge budite slobodni da nas kontaktirate.

Pošaljite nam zahtev za konkretnu ponudu na naš email i odgovorićemo Vam u najkraćem mogućem roku.

Vaša pitanja, sugestije i predloge možete poslati i preko kontakt forme. Odgovorićemo Vam u kratkom roku, ne duže od 24h.

Brza pitanja i odgovori